قرص پیگمنتا درمکس چیست و تاثیرش روی پوست چقدر است؟

قرص پیگمنتا درمکس چیست

کپسول پیگمنتا درمکس روشن کننده پوست

یکی از چیزهایی که در زیبایی ما تاثیرگذاراست، داشتن پوستی روشن و شفاف، عاری از هر گونه جوش، لک و چین و چروک است. بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای اینکه پوست خوبی داشته باشند، از ماسک صورت، کرم‌ها، سرم‌ها یا تونرهای پوستی استفاده می‌کنند. برخی دیگر نیز ممکن است از ماساژ صورت یا ویتامین و مکمل‌ها استفاده کنند. به این ترتیب پوست خود را لطیف و شفاف کرده و زیبایی‌شان را دو چندان می‌کنند. اگر شما هم مانند میلیون‌ها نفر دیگر به فکر زیبایی و جوانسازی پوست خود هستید، کپسول یا همان قرص پیگمنتا می‎تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کپسول پیگمنتا، یک ترکیب استثنایی از مواد مؤثر و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی قدرتمند برای سلامت پوست است. این محصول برای جلوگیری از علائم پیری پوست، لکه‌ها و جوش‌ها موثر است و موجب افزایش درخشندگی و روشنی پوست شما می‎شود. برخلاف بسیاری از محصولات مشابه، پیگمنتا حاوی مواد نگهدارنده و شیرین‌کننده نیست که همین امر باعث افزایش اثربخشی آن شده است. برای آشنایی بیشتر با این کپسول، نحوه استفاده و کابردهای آن، خواندن این مطلب از «کرج دارو» را از دست ندهید.

موارد احتیاطات در مصرف کپسول پیگمنتا

قرص پیگمنتا چیست؟

کپسول پیگمنتا درمکس (Pigmenta Dermax)، یک ترکیب منحصر به فرد از موادی با تأثیرات قوی و اکسایشی دارد که به جلوگیری از علائم پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌ها، افزایش درخشندگی و سفیدی پوست کمک می‌کند. قرص پیگمنتا به مهار رادیکال‌های آزاد و احتراق پوستی کمک کرده و در کاهش چین و چروک نقش موثری دارد. مصرف این مکمل تغذیه‌ای می‌تواند به روشن کردن پوست، کاهش نقاط تیره و لکه‌ها و یکنواخت‌تر کردن رنگ پوست کمک کند.

همانطور که می‎دانید پوست به عنوان لایه محافظتی بدن است و با عوامل خارجی مختلف مانند: اشعه ماوراءبنفش از نور خورشید، آلودگی هوا، مقابله می‎کند.

رژیم غذایی نامناسب، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب و سایر موارد آسیب‌زا، پوست شما را به مرور تضعیف کرده و خراب می‎کند. کپسول پیگمنتا درمکس با به دلیل اینکه حاوی مواد آنتی‌اکسیدانی و اسیدهای آمینه با فرمولاسیون پیشرفته است، به تقویت، سلامت و روشن‌کنندگی پوست کمک می‎کند. همچنین با کاهش لکه‌های تیره و چین و چروک پوست باعث جوان‌تر شدن شما می‎شود.

قیمت قرص پیگمنتا چقدر است؟

 

فواید مصرف قرص پیگمنتا

پیگمنتا در واقع یک محصول روشن کننده پوست است که به حفظ سلامت پوست در مقابل علائم پیری کمک می‌کند. این قرص با داشتن ترکیبات موثری نظیر گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک اسید، عصاره دانه انگور، و ویتامین‌های E و C، منجر به کاهش تولید ملانین و بهبود شفافیت و ظاهر پوست می‌شود. همچنین، این محصول به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل کرده و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. بعد از مدتی استفاده، این محصول در کاهش چین و چروک پوست و همچنین در جوانسازی آن نیز تاثیر می‎گذارد. به طور کلی فواید اصلی قرص پیگمنتا درمکس به شرح زیر هستند:

  1. افزایش جوانی پوست و کاهش چین و چروک
  2. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  3. موثر در رفع لک‌های تیره پوست
  4. محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  5. کمک به رفع جای جوش
  6. تاثیرات مثبت بر روشنایی پوست
  7. کاهش افتادگی پوست

قرص پیگمنتا برای جوش

قرص پیگمنتا به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی خودش می‌تواند در کاهش جوش‌های صورت و بدن موثر باشد. مطالعات نشان داده اکثر افرادی که از مشکلات جوش و آکنه رنج می‌برند، دچار کمبود گلوتاتیون هستند. کپسول پیگمنتا با داشتن گلوتاتیون، به رفع آکنه و جوش در این افراد کمک می‌کند. ‌همچنین در بالا هم گفتیم که عصاره هسته انگور در این قرص می‌تواند به از بین بردن لک‌های قدیمی و باقی‌مانده پس از جوش کمک کند.

اما از سوی دیگر، باید توجه داشته باشید که خود ترکیبات آنتی اکسیدان و گلوتاتیون هم می‌توانند در برخی از افراد آکنه ایجاد کنند. دلیل این تاثیر این است که در اوایل مصرف این ترکیبات، رادیکال‌های آزادی که در داخل سلول‌های پوست جمع شده بودند به یکباره آزاد می‌شوند. اما پس از گذشت این تاثیر اولیه، فرآیند سم زدایی پوست ادامه یافته و جای جوش‌ها و آکنه آرام آرام رفع می‌شود.

با این وجود در صورت ادامه دار بودن یا بدتر شدن جای جوش ها، حتما به پزشک مراجعه کنید.

کپسول پیگمنتا درمکس

ترکیبات و مواد موثر در کپسول پیگمنتا

کپسول پیگمنتا شامل مواد موثری است که به بهبود و روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کنند. این ترکیبات شامل ال-گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک اسید، عصاره دانه انگور و ویتامین‌های C و E می‌شوند که در زیر به بررسی هر یک می‎پردازیم.

  1. ال-گلوتاتیون: این ماده از طریق کاهش تولید رنگدانه و ملانین، باعث سفیدی و درخشندگی پوست می‌شود. همچنین از ایجاد چین و چروک و لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند.
  2. ویتامین C: ویتامین C آنتی‌اکسیدانی قوی دارد و می‌تواند از رادیکال‌های آزاد پوست محافظت کرده و باعث افزایش استحکام ساختار پوست، بهبود الاستیسیته و جلوگیری از چین و چروک شود.
  3. عصاره دانه انگور: این عصاره با افزایش استحکام غشاء سلول‌ها، به حفظ ساختار طبیعی سلول‌های پوست کمک می‌کند. همچنین از طریق مقابله با رادیکال‌های آزاد، موحب بهبود ساختار پوست آسیب دیده می‌شود.
  4. ویتامین E: ویتامین E به عنوان یک ویتامین معروف پوست شناخته می‌شود و خواص آنتی‌اکسیدانی دارد. این ویتامین به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و ساختار پوست را بهبود می‌بخشد.
  5. آلفا‌ لیپوئیک اسید: آلفا لیپوئیک اسید، آنتی‌اکسیدانی است که از چروک شدن پوست جلوگیری کرده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. این آنتی‌اکسیدان می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و از بدن شما محافظت کند. همچنین این ماده منافذ پوست را نیز کوچک کرده، روشنایی و یکدستی رنگ پوست را افزایش می‌دهد و آسیب‌های آن را ترمیم می‌کند.

طریقه مصرف قرص پیگمنتا

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا ، در طول روز و همراه با غذا است. پیشنهاد می‌شود. هر روز دو عدد کپسول را همراه با غذا و یک لیوان آب مصرف کنید. اگر پزشک شما دستورات مختلفی را برای استفاده این محصول تجویز کرده، حتما به توصیه او عمل کنید. همچنین، از مصرف بیش از مقدار تجویز شده پرهیز کنید.

اگر دستور خاصی برای مصرف این قرص از پزشک خودتان دریافت نکردید، می‌توانید با دوز معمول ۲ عدد در روز آغاز کنید و دوره مصرف قرص پیگمنتا را به مدت ۳ ماه ادامه دهید. پس از این مدت، مصرف را برای ۲ تا ۴ هفته متوقف کنید و در صورت نیاز و تحت نظر پزشک، مصرف را ادامه دهید.

 

تداخل دارویی با قرص پیگمنتا درمکس

برای جلوگیری از تداخل دارویی، اگر داروهای دیگری مصرف می‌کنید، حتماً قبل از شروع مصرف کپسول پیگمنتا درمکس با پزشک خود مشورت کنید. اگر از داروهای زیر را استفاده می‌کنید، مشورت با پزشک یا داروساز بسیار مهم است:

  1. داروهای کاهش دهنده چربی خون
  2. انواع داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین و آسپرین
  3. داروهای مرتبط با دیابت و کنترل قند خون

موارد احتیاطات در مصرف کپسول پیگمنتا

در موارد زیر باید برای مصرف پیگمنتا احتیاط کنید:

  • اگر باردار بوده یا در دوره شیردهی هستید، حتماً قبل از مصرف پیگمنتا با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر دارای یکی از شرایط زیر هستید، پیگمنتا را با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف کنید:

قبل از انجام آزمایش خون، شیمی درمانی، ابتلا به سنگ کلیه اگزالات و فسفات کلسیم، بیماری‌های کبدی، کلیوی و مشکلات انعقادی خون.

 

موارد منع مصرف پیگمنتا

در موارد زیر، از مصرف پیگمنتا پرهیز کنید:

  • برای کودکان از مصرف پیگمنتا پرهیز کنید
  • حداقل دو هفته قبل از جراحی این محصول را استفاده نکنید
  • اگر به ترکیبات پیگمنتا درمکس حساسیت دارید آن را مصرف نکنید

آیا قرص پیگمنتا چاق کننده است؟

این یکی از سوالات متداول و متعدد درباره قرص پیگمنتا است. اینکه آیا کپسول پیگمنتا چاق کننده است یا خیر، برای خانم‌هایی که نگران افزایش وزن خودشان هستند بسیار مهم است.

با بررسی تک تک مواد به کار رفته در این قرص می‌بینید که هیچکدام از آنها روی افزایش وزن موثر نیستند. موادی مانند ال گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک اسید، ویتامین E و C و همینطور روغن هسته انگور، هیچ کدام به صورت مستقیم یا غیر مستقیم روی افزایش وزن و چاق کنندگی افراد موثر نیستند.

قیمت قرص پیگمنتا چقدر است؟

اصولا این قرص یکی از ارزان‌ترین قرص‌ها و طبیعتا یکی از اقتصادی‌ترین درمان‌های مخصوص پوست و مو محسوب می‌شود که در مقابل صابون‌ها و کرم‌ها و دیگر محصولات آرایشی بهداشتی، یک گزینه فوق العاده محسوب می‌شود. قیمت قرص پیگمنتا در مهرماه ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است. اما برای مشاهده قیمت دقیق آن می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت قرص پیگمنتا

برای خرید این محصول کاربردی می‎توانید به وبسایت کرج دارو مراجعه کرده و قرص پیگمنتا اصل را با ضمانت اصالت و کیفیت خریداری کنید.

ارسال دیدگاه